2006. július 25.
Dolgok 4 (vegyesen)
Pár infó vegyesen:
- a gyertya : BRISK N17C
- a gyertya hézag : 210-0,4 mm, 207-0,7 mm
- a sűbertűn a lemezke felülről a második vágatba legyen téve, ez a gyári érték
- a főfúvóka 63-as gyárilag
- a karburátor tömítései mindig legyenek sértetlenek (úszóház tömítés, szívó cső tömítés, stb....
- benzincsap tömítés kb 30HUF
- külső szűrőt lehet kapni a benzincsőbe kell beletoldani kívülről
- a tűszelep zárását ellenőrizni nem árt
- a 207-es keveréke 1:33 a 210-esé az 1:40
- magas benzinszintnél folyik a benzin a levegőszűrő fedelénél, esetleg több helyen is a karbiból
asszem ennyi jutott most eszembe
- a gyertya : BRISK N17C
- a gyertya hézag : 210-0,4 mm, 207-0,7 mm
- a sűbertűn a lemezke felülről a második vágatba legyen téve, ez a gyári érték
- a főfúvóka 63-as gyárilag
- a karburátor tömítései mindig legyenek sértetlenek (úszóház tömítés, szívó cső tömítés, stb....
- benzincsap tömítés kb 30HUF
- külső szűrőt lehet kapni a benzincsőbe kell beletoldani kívülről
- a tűszelep zárását ellenőrizni nem árt
- a 207-es keveréke 1:33 a 210-esé az 1:40
- magas benzinszintnél folyik a benzin a levegőszűrő fedelénél, esetleg több helyen is a karbiból
asszem ennyi jutott most eszembe
2006. július 20.
2006. július 14.
Dolgok 3 ( Keverékállításról )
Az aplapjárat az a fordulatszám amikor a motor még nem képes elindulni, de ha megállunk vele akkor nem is áll még le.
Ez igen kényes pontja tud lenni a gondtalan motorozásunknak épp ezért gondoltam vesztegetek rá pár szót illetve kifejezést.
A megfelelő alapjárat beállításához a motorunkat üzemmelegre kell motorozni.
Ezután a mocit sztenderre tesszük és beindítjuk.
Az alapjárati fordulatszám állító csavarral (2) megemeljük a for.sz.-ot egy kicsivel.
A keverékállító (3) csavart betekerjük ütközésig, ha esetleg a motor leállna akkor az alapjárati f.sz.-on még emeljünk.
Tehát a motor jár a keverék csavar tökig bent van, most elkezdjük kihajtani a keverékállító csavart és figyeljük a motor hogyan reagál. Ahol a legnagyobbra nő a fordulatszám a kihajtáskor ott megállnk és az alapjárati csavart annyira kihajtjuk, hogy a hátsó kereket a motor már ne forgassa meg.
Ekkor elvileg megvan a legjobb beállításunk a mocihoz.
Jó állítgatást!
2006. július 10.
Elhagyhatatlan:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9039109
A legjobb BABETTA fórum amin valaha is jártam.
Érdemes a régebbi (2003-2004-2005) hozzászólásokat elolvasni, mert nagyon sokat lehet tanulni mások hibajavításából és annak eredményéből. Ha probléma adódik ma is szivesen felkeresem a fórumot és kérdezek. Biztosan kapok választ, lehet számítani rájuk!
A legjobb BABETTA fórum amin valaha is jártam.
Érdemes a régebbi (2003-2004-2005) hozzászólásokat elolvasni, mert nagyon sokat lehet tanulni mások hibajavításából és annak eredményéből. Ha probléma adódik ma is szivesen felkeresem a fórumot és kérdezek. Biztosan kapok választ, lehet számítani rájuk!
2006. július 5.
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)